dinsdag 29 december 2009

De laatste druppel


Foto: pixton.com

Het is zover.... aangekomen bij de poort. Het denken stopt... het lezen stopt ... het praten stopt......, het schrijven stopt.... de wereld blijkt leeg! Ik ga de poort binnen en stap over op de ervaringslaag. Diegene die intensief met mij zijn meegereisd kunnen met me mee. Anderen hebben wellicht nog wat werk voor de poort te doen en weer anderen draaien om..

Met deze laatste Blog stopt de huidige weblog.... de woorden en gedachtes laat ik achter... de beelden, klanken, poezie nemen het over... en het derde vioolconcert van Philp Glass hoor ik nu uit de luidsprekers...



Philip Glass horen?
http:www.youtube.com/results?search_query=philip+glass+violin+concerto+3rd&search_type=&aq=6sx&oq=philipglass+violin

LIEVE LEZERS EEN HEEL GOED 2010