woensdag 29 september 2010

Toeval of Oeroboros


Even wat vernieuwen in het kopje 'over mij'. dat doe ik snel en slordig. Grrr een van mijn slechte eigenschappen! Maar gelukkig kreeg ik binnen een half uur een mailtje van een trouwe lezer K . Ze ging TOEVALLIG weer eens het stukje 'over mij' lezen. En attendeerde mij op de spelfouten. (dank je K)
Toeval of Oeroboros
Zie hiervoor de Column van 13 mei 2009. Je kunt ook Oeroboros intoetsen, links boven in het zoekprogrammaatje van de weblog.
Ja M. wat ik tegen jou zeg, is net zo goed voor mij :), jij bracht me weer bij dit onderwerp.
De cruciale vraag luidt: wordt een mens gewoon geholpen als je meegaat op de stroom?
enne... afgelopen weekend was er de openbaring, steeds beter begrijp ik hoe je mee kunt gaan op de stroom van je eigen leven...