vrijdag 30 oktober 2009

Loslaten leidt tot Vrijheid!


http://farzadnl.hyves.nl/blog/ mijmer... Soms denk ik wel eens 'als je besluit om dingen los te laten' dat je pas daarna opnieuw kan kiezen wat je wilt. Wanneer je iets dwangmatig wilt, en daar zo planmatig en vanuit je denken mee bezig gaat, lijkt het alsof er een neurotische energie op gaat zitten.


Oriëntatie: kijk eens hoe jij dat doet met de dingen die jij beslist wilt!
Afgelopen weken heb ik mij voorgenomen dat ik alles los ga laten... mijn weblog, mijn praktijk, niets meer. .. Eerst ben ik me dat gaan voorstellen, ik ben het gaan opschrijven, ik ben het gaan communiceren met anderen, ik heb de pijn gevoeld die met loslaten gepaard gaat en tot slot heb al wat dingen daadwerkelijk in de stof gezet. 'wat brieven geschreven, telefoonnummers opgezocht ...etc.
Stelling: Pas wanneer je oude dingen echt loslaat, komt er weer ruimte om je vanuit het niets, opnieuw te oriënteren. Vanuit die vrije oriëntatie kan je weer tot dezelfde dingen komen, maar nu is dit vanuit een andere , vrije energie.