dinsdag 27 oktober 2009

Wie wil ik zijn


http://www.total-training.nl Mijmer... Als we zelf de schepper van ons leven zijn. Dan is de vraag 'Wie ben ik' niet correct... Zoeken naar 'wie je bent' is iets on vindbaars. Zeggen 'wie je wilt zijn' en daar overeenkomstig naar denken, spreken en handelen zou dan juister zijn.


Wie wil ik zijn
(2003)

Wie wil ik zijn
wat wil ik
laten zien

Er borrelt iets
maar toch
weet ik niet wat

Ik ben op zoek
op zoek
naar mijn talent

Mijn plan staat vast
ik zal gaan zoeken
en gaan vinden

Dit plan heeft kracht
en toornt
boven alles uit

Hier ligt mijn focus
mijn verrijking
en mijn kracht

Meer hoef ik niet te doen
meer wordt er
in dit leven
niet van mij verwacht


marleen ©


Veel van mijn gedichten komen rechtsreeks uit de bron.... en vandaag borrelde deze omhoog. Nog steeds heeft mijn ware talent zich niet geopenbaard. ... het vraagt om meer verfijning.
Oriƫntatie: Doe jij wat jij ten diepste wilt? Ben jij bezig met jouw talent?