zondag 1 augustus 2010

In beginsel zijn we ongelovig

Een weekje Italie... alles valt op zijn plaats... En ik besef dat ik diep van binnen ook nog een ongelovige ben .....

Werkelijk geloven dat er meer is tussen hemel en aarde ... werkelijk geloven dat het universum je helpt met alles wat je nodig hebt.... werkelijk geloven dat je leven een pad is en geen vicieuze circel.. werkelijk geloven dat alles uiteindelijk goed komt... .... Je kunt je pas overgeven aan je eigen pad, wanneer je er echt in gelooft...
Stel jezelf de vraag: 'geloof ik er echt in?' ga er maar vanuit dat het antwoord Nee is. Je bent een ongelovige.... Je leest wel mee met mijn weblog... je mediteert wel....., je draagt de spirituele visie wel uit...je leest de happinez en alle andere mooie spirituele boeken... en ga zo maar door. Maar echt geloven in de nieuwe wereld? in een ander perspectief ? ...Nee dat doe je nog niet.
Want pas dan ben je echt op weg naar de verlichting... pas dan ga je echt door de poort naar de nieuwe wereld.. pas dan ligt het beloofde land in alle glorie voor je. ....
Zet Nu de eerste stap en Begin er in te geloven dat ik nu -als boodschapper van jouw hoger zelf- er voor zorg dat jij deze weblog leest. Dit bericht is bedoeld voor jou .. en toeval bestaat niet! beschouw dit als het begin van je echte geloof.... Het keerpunt van je leven
En wij... de prins en ik... werden door de ANWB naar SION gestuurd... off all places! God ( en alle andere synoniemen voor hem) openbaart zich in alles, als je er maar open voor staat en het wilt zien.
De keus is aan jou.... (en je bent vrij, want alles wat je kiest is goed, het universum draait eeuwig door en ook jij zal ooit op deze weg komen... )
Een fijne zomer en stel je open voor alles wat er op je pad komt...... twijfel niet en wijt niets aan het toeval..