dinsdag 9 juni 2009


Deze aanvullende reactie op de blog van vandaag wil ik jullie niet onthouden ...... ik kan er wel wat mee....


Hallo Marleen.

Je schreef over Problemen als toeschouwer bekijken. Krishnamurti had een mooie lezing toen ik de eerste keer zijn video beluisterde. Hij nam ons mee naar binnen en hij was in staat mij het diepste punt in mij te laten voelen van waaruit ik de problemen
zelf tot probleem schep. Ineens waren alle problemen weg en was ik glashelder. Ik hoefde ze alleen maar buiten me te zien en ik kon ze allemaal aanpakken een voor een en ineens was ik ook buiten mij vrij van problemen. Dat was een gigantisch inzicht, dat we zelf alles tot probleem scheppen. Doen we dat niet dan zijn er alleen maar dingen om aan te pakken en ben je zelf het probleem niet meer. Een warme groet van M.