dinsdag 30 juni 2009

Sleuteldag


Gatver… ingebroken in de auto… Gewoon door mijn eigen stomme schuld… raampje open laten staan. Hij was denk ik op zoek naar geld… Zat mijn huissleutel in de auto? ...Ik ben weer gewaarschuwd! …. Mijn portemonnee kwam laatst weer terug via de politie, alles er nog in en gewoon ergens laten liggen! Met mijn auto over een paaltje gereden... SLORDIG… ik ben te slordig. Ik moet nu voor de zekerheid alle sloten van mijn huis vervangen en dat kost me 300 euro ! ooh wat balen! maar ... het medeleven van mijn vriendinnen deed wonderen!

En een van mijn hen reageerde met ".... Je hebt te weinig respect voor de materie... en als je er slordig mee omgaat, dan raak je het kwijt" Dank je wel Y. Niets gebeurt voor niets en dit neem ik als boodschap mee ... meer respect voor de materie en hier zorgvuldiger mee omgaan.

Over sleutels gesproken, vandaag krijg ik ook de sleutels van mijn nieuwe ruimte. mmm.. een echte sleuteldag dus.