zaterdag 12 juni 2010

Waar kan ik de nieuwe wereld vinden ?


Door op pad te gaan... de weg van zelfkennis. Het is een wereld die verschijnt wanneer je bewustzijn verruimd. Wanneer je GAAT. Die wereld is er al... die is er altijd al geweest. Maar we zien hem niet, omdat we verblind zijn.. omdat we hechten aan het oude en vertrouwde ..... omdat we geen geloof hebben in iets anders ... omdat we veelal nog onwetend zijn.

Alles komt goed... je krijgt alle hulp die je nodig hebt.. je hoeft het nooit alleen te doen... als je maar gelooft in het nieuwe en als je maar op pad gaat. Daar zit onze vrije wil.


Geloof in mij (Mei 2005)

Niks kan ik
zonder jou

waar ik
ook ga
of sta

Altijd
ben jij
bij mij

Het ik valt weg
er is
alleen maar wij

Je lacht naar mij
Je troost mij
en zonder woord
begrijp je mij

Dat ik jou ken
is slechts
wat voor jou telt

Alleen
Geloof in mij”
vraag jij als wisselgeld

Marleen ©