woensdag 28 april 2010

ieder zijn eigen ding


doejeding.wordpress.com/
Ieder mens heeft zijn eigen ding te doen ( vertelden de engelen in 'het boek' ) De ene mens is helper, de ander is een bouwer, de derde is de stralende, de volgende is spreker, ook is er nog een metende....

Denk dus nooit dat je weet wat een ander te doen heeft in dit leven. De kans is groot dat zijn opdracht anders is dan de jouwe. Ieder mens heeft zijn eigen ding te doen. En hoe meer je je eigen ding doet, hoe makkelijker alles gaat. Pas als je op je eigen pad zit werkt alles mee!
Zet je al je energie op iets wat niet voor jou bestemd is, dan lukt het niet! Dan is het nooit bevredigend!


Wat hebben we te doen? ons eigen pad te vinden...

Waar vind ik dat? Wijsheid zit in jezelf

Hoe doe ik dat? ga naar de stilte en 'my life is my message'


Een ding is zeker... Wie zoekt... die vindt... ga dus op pad ...


mijmer... mmm wat een verademing: ik hoef geen dingen te doen die in beginsel niet bij me passen, die mij vooral energie en frustratie kosten. Ik kan focussen op dat wat mij energie en geluk oplevert. ..........Meer hoef ik niet te doen

Orientatie: Doe jij je ding?; doe jij dat waarvoor je hier gekomen bent? (alleen jij kan dit antwoord geven)