maandag 19 april 2010

Je kunt de boot niet missen!


www.panoramio.com/photo/2153412
Het borrelt weer... ik zou er wel weer tien kunnen schrijven. Deze wil ik jullie niet onthouden..

Ik luister mijn Voice mail af, maar de I-phone heeft zo'n gevoelig touchscreen, dat ik voor de zoveelste keer de verkeerde voice mail weggooi. Degene die ik nog NIET beluisterd heb.

Shit.... wie was het? ... wat was het....? straks was het iets belangrijks en mis ik de boot....

Nee... de werkelijkheid schoot door me heen .. we kunnen de boot niet missen.. alles wat gebeurd, is namelijk precies de bedoeling.. Of anders geformmuleerd "als ik op een of andere manier een boodschap moet krijgen, dan krijg ik hem.. Hoe dan ook'.

En ik denk aan de eerste film van Harry Potter 'de steen der wijzen'. De eerste brief die hij kreeg van "Zweinsteins Hogeschool" werd door zijn oom verscheurd. Mist Harry Potter de boot? Nee onmogelijk Hij kreeg er nog eens duizend via de Uilenpost.

En dat geldt ook voor ons "we missen de boot nooit.. wat je nodig hebt, word je telkens weer aangeboden, net zo lang tot je het aanneemt' So do'nt worry.