dinsdag 7 juli 2009

annettevandevegte.nl/liefde_en_verdriet.htm

Hallo Marleen, .. Bedankt voor je blog ‘Big Heart’, veel gevoel en minder woorden. Ik ben heel creatief met woorden en daarin is ook veel liefde maar in mijn gevoel zijn is heerlijk, ga ik me meer bewust beleven deze zomer en me zelf ook meer accepteren en zien wie ik ben. Heb ik eigenlijk een beetje over het hoofd gezien merkte ik vanochtend. En dat is ook mijn pad, ja en dan hoef je veel niet meer alleen te doen. Liefde is dan gewoon altijd. Liefde is nog heel veel ruimer dan liefde voor je vrienden. De Liefde voor dat wat je vijand is dat keert alles om, de liefde voor je vrienden, man en kinderen dat bouwt op. Als je vijand je vriend wordt dan is het pas echt in vrede leven en bouwen.

Dank voor je reactie M. Dat is een grote uitdaging. Uiteindelijk is ieder mens zijn eigen rechter.
Luister maar en begin op 3.51 http://www.youtube.com/watch?v=_JY2RsBYSEM