donderdag 23 juli 2009

Modder


Het is weer midden in de nacht en ik kan er niet van slapen. Ik geloof toch dat ik met de blog van vandaag over 'het t-shirtje' met modder heb gegooid. Enerzijds had ik de pijnlijke voorbeelden nodig om mijn punt te maken, maar er zat ook 'gekwetste wrok' bij, dat spijt me en ik zal het niet meer doen. Eerlijk duurt het langst en bovendien geloof ik in Karma; deze misstap komt onherroepelijk bij me terug, in wat voor hoedanigheid dan ook. Toch ben ik genoeg Kunstenaar om die 'bewuste blog' niet te verwijderen; het zou de werkelijkheid geweld aan doen.

Op 1 Juli 2009 zijn mijn blogjes van karakter veranderd. (het stond ws. al in de sterren) De 'bewustwordings- blogjes' werden 'verwerkings-blogjes' . En het was mijn houvast om in deze roerige tijden rechtop te blijven staan. Morgen sluit ik die reeks af met een laatste Column. Ik vervolg mijn weg met 'Kunst-blogjes'. daar heb ik nu al zin in!