woensdag 4 november 2009

Negativiteit

foto: http://sachalandkroon.blogspot.com/
Vanavond kreeg ik voor het eerst een - onaardige, kwetsende en anonieme brief- van een van mijn lezers. Dat vind ik naar... Het is mijn intentie om jou te inspirereren en zeker niet om negativiteit op te roepen. Lieve lezers, wanneer mijn weblog - je irriteert, te confronterend is, je op een of andere manier pijn doet of aan vervelende herinneringen doet denken- dan zijn mijn teksten niet goed voor jou. Stop dan met lezen en zoek een weblog die positiviteit bij je oproept!
En misschien nog wel veel belangrijker: 'Kwetsen helpt niet, het helpt mij niet verder, maar jou ook niet'. Kwetsen is een doodlopende weg, die alleen maar meer pijn in de wereld brengt.
mijmer... en nu ben ik toch weer blij met de brief, omdat het weer een mooie inzicht oplevert
....Steeds beter snap ik de herhaaldelijke opmerking van mijn opleider 'ik wil niet het vuilnisvat zijn van jouw projecties' .