donderdag 13 augustus 2009

Geloof



Gisteren een wonderlijke dag, een vriendin viel met de deur in huis en het eerste wat ze zei "mijn portemonnee is gestolen', even later kwam er een brief van de verzekeringsmaatschappij, waar ze na enige aarzeling toch besloten de kosten van de nieuwe sloten te vergoeden en net toen ik weg wilde rijden riep de buurvrouw "Marleen er is vannacht ook in mijn auto ingebroken' en ook bij mij was er niks gestolen' ( wees niet bang lieve vrienden....het zijn tekenen voor mij, ze komen op mijn netvlies.)

Mijmer..... Weer sleutels, auto's en portemonnees... als of deze tekenen mij wil zeggen .. blijf trouw en heb geloof.
(en als je nog niet zo lang mijn weblog leest klik dan op de blog van 2 juli hieronder http://deblauweuil.blogspot.com/2009/07/sherlock-holmes.html )