zaterdag 5 september 2009

Het archetype van de Koningin



Wat de dag van vandaag mij weer bracht...... Vanwege een Mindfulness Cursus in november, zat ik achter een tafeltje bij de open dag van centrum 'de Poort' in Groningen. Mijn oog viel al gauw op B en ik zat haar een poosje gade te slaan toen ze de gasten geanimeerd te woord stond. Op haar vistekaartje las ik dat ze theologe en tarot counselor was. http://www.berthevansoest.nl/) Nou vind ik Tarot altijd wat bijgelovig klinken, maar ik heb een open mind en vroeg wat ze precies deed. Ze vertelde dat ze aan de hand van psalm 119 en tarotkaarten mensen helpt wat meer bewustzijn te krijgen. Het klonk wel heel bijzonder en aan het einde van de dag liep ik naar haar toe en vroeg ik of ik een kaartje bij haar mocht trekken.
En dit was de kaart... toen ik hem omdraaide stroomden de tranen langs mijn wangen...

Het archetype van koningin kondigt zich aan ...

zie ook de weblog van 24 april: http://deblauweuil.blogspot.com/2009/04/de-koningin-is-in-de-stad.html

dank je B.